Hogyan ne írd meg a Rólunk rovatot?

A legtöbb vállalkozás, mely rendelkezik webes felülettel indokolatlanul elhanyagolja a Rólunk rovatot. Gyakran egyáltalán meg sincs írva, mivel a cégtulajdonosok úgy vélik, felesleges erre időt áldozni, úgy sem olvassa senki. Máskor ugyan meg van írva a Rólunk aloldal, azonban láthatóan amatőr írta meg, így össze van csapva.

A Rólunk rovat helytelen megírásáról itt tájékozódhatsz bővebben! A vásárlók egy része valóban csak a termékeket vagy az adott szolgáltatást nézi, azonban sokan kíváncsiak, hogy mégis honnan rendelnek, mit érdemes tudni a cégről. Sokan a Rólunk rovat alapján döntenek arról, hogy a céget megbízhatónak tartják-e. Tehát ezen akár a vállalkozás bevétele is múlhat. Egy amatőrnek, akinek nem szakmája a marketing szövegírás, annak egyáltalán nem könnyű jól megírni a bemutatkozó szöveget. Ha a vásárló is érzékeli ezt, akkor egyáltalán nem alakul ki benne pozitív kép a vállalkozásról, mivel úgy fogja gondolni, hogy a termék vagy szolgáltatás is hasonlóképp igénytelen, mint a bemutatkozó szöveg. Éppen ezért, ha nem vagy biztos magadban a szövegírást illetően, jobb nem kockáztatni, hanem célszerű szakemberre bízni a munkát.

Sokan a terjedelem kapcsán is túlzásokba esnek. Ugyanis a bemutatkozó szövegnek nem kell egy kisebb könyv hosszúságúnak lennie. A túl hosszú szöveget senki nem fogja elolvasni, mivel unalmasnak fogja tartani és ellenszenvesnek. A túl rövid szöveg sem túl szerencsés, mivel a túlzott szűkszavúság hanyagságra enged következtetni. Érdemes egy kicsit bemutatni a céget, valamint azt, hogy mivel foglalkozol, illetve, hogy a vásárlóknak miért kellene a te termékedet megvásárolniuk. Ne feledd, a bemutatkozó szöveg saját vállalkozásodról és magadról is sokat elárul, ezért célszerű profira bízni.  Ehhez látogass el az atpszovegiras.hu weboldalra!