A SEO a Search Engine Optimization (keresőmotor-optimalizálás) rövidítése, amely az organikus keresőmotorok eredményein keresztül növeli a webhelyére irányuló forgalom mennyiségét és minőségét.
A Logicalm Webáruház keresőoptimalizálás referenciái elérhetőek a logicalmdesign.hu weboldalon, ezért itt a helye nálunk ha többet tudna meg a keresőoptimalizálásról és arról, hogy hogyan működik ez. A SEO valódi jelentésének megértése érdekében bontsuk le ezt a meghatározást, és nézzük meg a következő részeket: a forgalom minősége. Vonzhatja az összes látogatót a világon, de ha azért látogatnak el az Ön webhelyére, mert a Google azt állítja, hogy Ön egy Apple-telefonokat forgalmaz, amikor valóban ön almát árusító gazda, akkor ez nem minőségi forgalom. Ehelyett olyan látogatókat szeretne vonzani, akiket valóban érdekelnek az Ön által kínált termékek. A forgalom mennyisége is fontos fogalom. Ha a megfelelő emberek kattintanak a keresőmotor eredményoldalain (SERP), nagyobb a forgalom. Organikus eredmények: A hirdetések a SERP-ek jelentős részét teszik ki. A szerves forgalom minden olyan forgalom, amelyért nem kell fizetnie.
Lehet, hogy úgy gondolja, hogy a keresőmotor olyan webhely, amelyet meglátogat, hogy kérdést írjon egy mezőbe, és a Google, a Yahoo!, A Bing vagy bármely más keresőmotor mágikusan válaszol a weboldalakra mutató linkek hosszú listájával, amelyek potenciálisan válaszolhatnak a kérdésére. Ez igaz. De megállt már egy pillanatra, hogy átgondolja, mi áll a linkek mágikus listáinak hátterében? Így működik: A Google (vagy bármelyik Ön által használt keresőmotor) információkat gyűjt az interneten található összes tartalomról. Ilyenkor indexet készítenek. Ezt az indexet ezután egy olyan algoritmuson keresztül táplálják, amely megpróbálja az összes adatot összehangolni a lekérdezéssel. Amennyiben többet tudna meg kattintson a logicalmdesign.hu weboldalra.