Székhely szolgáltatás Budapesten

A székhelyszolgáltatás magába foglalja azt, hogy bármilyen különdíj nélkül  átvesszük a hivatalos és üzleti leveleket a postán, valamint a beérkező leveleket elektronikusan archiváljuk, ezen felül pedig e-mailes értesítést is küldünk ha szeretné, erről pedig bővebben olvashat a topcegalapitas.hu weboldalra kattintva.

Székhely szolgáltatás Budapesten elérhető méghozzá pénztárcakímélő áron, ezért keressen fel minket bátran a topcegalapitas.hu weboldalon és itt mindent megtudhat rólunk és szolgáltatásainkról. Ha cége kap egy KOCKERD-kérdőívet, akkor vállaljuk, hogy azt elektronikusan továbbítjuk és azonnal archiváljuk is és az átvétel napján postázzuk is azt a kért címre. A KOCKERD kérdőívet nem érdemes figyelmen kívül hagyni, mert ha nem veszi át vagy nem küldi vissza a levelet a NAV-nak, akkor a cége adószámát törölni fogják, az pedig nem lesz visszaállítható. A székhelyszolgáltatás azoknak is előnyére válhat, akik azonnal értesülni szeretnének a levél vagy küldemény teljes tartalmáról, valamint olyanoknak is akik szeretik ha minden céges irat rendben van.

Azok, nem szeretnék, hogy lakásukba menjen a NAV revízióra, vagy lakhelyváltozás miatt nem szeretnének székhelyváltozást azok is bátran igényeljenek székhelyszolgáltatást. Ha esetleg bármi kérdés merülne fel a székhelyszolgáltatásról, az árakról, vagy a cégalapításról érdeklődne, ezt is megteheti, csak vegye fel a kapcsolatot segítőkész ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 235 0566 telefonszámot tárcsázva, és itt egyetlen kérdése sem marad majd válasz nélkül. Amennyiben  még ennél is több részletet és információt olvasna a székhelyszolgáltatásról, a KOCKERD kérdőív fontosságáról és az árakról, akkor nem kell mást tennie, mint fellátogatni weboldalunkat a topcegalapitas.hu-t.